فواید برگزاری کلاس آموزش آنلاین برای دانش آموزان
چاپ پیکسل | چاپ تیشرت | چاپ روی لیوان | بج سینه | تندیس | طراحی سایت
فواید برگزاری کلاس آموزش آنلاین برای دانش آموزان
سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت 17:23 | بازدید : 168 | نویسنده : مدیر سایت | ( نظرات )

کلاس آموزش آنلاین چیست

با گسترش ویروس کرونا و قطع ارتباط مراکز و دانش آموزان بسیار یا از افراد جامعه خصوصا اشخاصی که با بحث اموزشی سرو کار داشتند با مفهوم کلاس آموزش آنلاین دانش اموزان آشنا شدند. پس از آن بود که بسیاری از اشخاصی که در کلاس های آموزشی شرکت می کردند و یا دانش آموزان آنها برای بهره بردن از معلم و مدرسه راهی جز استفاده از ابزارهای ارتباطی نداشتند کم کم واژه " آموزش آنلاین دانش آموزان " بیش از پیش شناخته شد.

در این نوع از روش تدریس سعی می شود تا با استفاده از ابزارهای آموزش آنلاین دوره های مختلف را به صورت وبینار و یا روش های ارتباط مجازی ادامه داد . طبق روال گذشتهمفاهمی به صورت تصویری و یا صوتی بیان شده ، فایل ها ارسال گردند و یا در صورت لزوم معلم با شاگردان خود به صورت آنلاین گفتگو و تبادل نظر کنند.

برای برگزاری کلاس های آموزش آنلاین چه کار باید کرد ؟

حال باید دید ما برای برگزاری کلاس های آموزش انلاین چه اقداماتی را باید انجام دهیم و به چه ابزار هایی برای ایجاد همچین بستری نیاز است.

ایتدایی ترین و مهمترین قدم داشتن اینترت است . طبیعتا باید از یک جریان ارتباطی برای اتصال هر نرم افزاری بهره برد تا دانش اموزان و مدرس کلاس بتوانند از طریق آن با یکدیگر ارتباط گیرند . البته نو اینترنت نیز باید پر سرعت باشد.

خانه ریاضی علی هاشمی | کلاس های آنلاین برگزارشده

دوم انتخاب یک سوریس و یا نرم افزار برگزاری دوره های آموزشی آنلاین که هم سادگی کار با آن بالا باشد و هم اینکه بتواند نیاز های شما برای برگزاری را تامین کند . ابیته سازگاری این سرویس با مرورگز های مختلف نیاز به اینترنت با سرعت بسیار پایین ( خصوصا در کشورمان ) بسیار حیاتی است.

سومین مساله یادگیری کامل برای استفاده از سرویس های فوق و همچنین راهنمایی سایر دانش آموزان و افراد شرکت کننده در کلاس شما برای کار با ان تا در حین اجرای جلسات اموزشی با مشکل کمتری مواجه شوند.

این خیلی مهم است که شما بیش از دیگران به ابزارهای جانبی برگزای مسلط باشید تا در صورتی که سایر افراد حاضر در جلسه به مشکلی حین اجرا برخوردند بتوانید به راحتی آنها را راهنمایی کرده و اختلال ایجاد شده را رفع نمایید و متاستفانه بسیاری از افراد این مساله را جدی نمی گیرند و تازه شروع جلسه یادگیری آن را آغاز کرده و نمی توانند با حاضرینی که کلاس را برای «ها تشکیل داده اند کمک کنند.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات تبلیغات و چاپ اختصاصی و آدرس parsiaideh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 18
:: بازدید سال : 28
:: بازدید کلی : 11388